Formování lidstva epochy Lišky a epochy Vlka (1)

SVĚTLO LADY · 7. LEDEN 2018

Formovani lidstva epochy Lisky a epochy Vlka (1)

Poslední dopis Lišky aneb děsivá pohádka

Haló všechny vás zdravím! Jmenuji se Liška Bystrouška. Ano, jsem to já, ta z knihy Rudolfa Těsnohlídka a z řady jiných pohádek. Nyní nastal ten správný čas, abych vám otevřela a tajemství kouzelného pole… Abraka dabra…

Moje hvězda zazářila v okamžiku, když se mi pomocí podvodu povedlo sníst Koblížek, který utekl svým zhotovitelům, dědečkovi a babičce. Moderně řečeno vypnut u osobnosti zlaté tělo Rozumu. Lidé tím pádem ztratí schopnost rozumně přemýšlet. Díky mé vychytralosti postupně začali ztrácet spojení se svými tenkými těly.

А přišel čas pro moji misi – vybudovat na Zemi Liščí Systém Vzdělávání, svést lidi ze správné cesty, aby bylo jednodušší je úplně zblbnout.

Využila jsem pro to veškeré své znalosti a vychytralost, abych mohla lidem věšet bulíky na nos. Promýšlet a uskutečňovat své plány jsem začala přímo vědecky. Dobře vím, že pokud chceme utajit svůj záměr, uděláme to pod záminkou starostlivosti o lidi, o jejich správnou výchovu. Slibuji rozvoj jejich schopností, díky kterým mohou uskutečnit své sny. Nikdy ale nesmím odpovědět na hlavní otázku, kdo je to Člověk. Nejlépe je nadhodit větší množství odpovědí, aby si každý mohl vybrat odpověď, která se mu nejvíce líbí, podle Zákona Svobody Výběru. Já vím, jak funguje Zákon stvořitele. Vím, jak to udělat, aby „Bitý nebitého nesl“ a abych byla vždycky sytá na úkor jiných. A k tomu bych zůstala nezašpiněnou a zdravou.

Pokud se vám povede spustit výměnu pojmu a dát k dispozici svobodu volby, tak mě nenachytáte, nejsem za to odpovědna“, přemýšlela jsem a zdokonalovala svou Liščí vychytralost. A nemýlila jsem se. Zanedlouho se o mé úspěšné metodě dozvěděla tajemná korporace Matrix a moji geniální metodu vysoce ohodnotila. Od určité doby jsme spolu s jejími sluhy – šakaly, začali plnit speciální zakázku, to znamená dodávat následující bio-materiál pro obsluhu nesčetných oddělení Matrixu:

  • Lidi-bioroboty, poslušné vykonavatele rozkazů, šroubky v systému Matrixu. Posledním modelem je umělý, učící se bio-intelekt, rozvíjející se podle zadaného systémového programování;

  • Zombí – spotřebitele, kteří se dají nachytat na veškeré nabídky našeho systému;

  • Kancelářský plankton, který jen přehazuje papíry;

  • Euforické tvůrce, kteří pro peníze udělají všechno, co potřebuje investor;

  • Blbečci s rozštěpeným vědomím, kteří se dají nachytat na každý háček a lákadla manipulátorů;

  • Oslabené pesimisty-stádo beranů, které pastýři lehce ovládají;

  • Nadšené optimisty v růžových brýlích;

  • Dohlížitele systému – kruté, samo-vzdělávající se egoisty, posedlé svým vlastním já. Těchto nikdy nemůže být víc než je nutné, jinak se mezi sebou porvou už na cestě ke skvělé budoucnosti, jejíž představu jsme pro ně speciálně vytvořili;

  • Mládež typu “unisex“, aby se novodobí otroci moc nerozmnožovali;

  • Velké množství různobarevných fanoušků, jejichž bouřlivou energii si pro své potřeby s radostí odebírají egregory zvláštních služeb Matrixu;

Všechny tyto skupiny se zapojují do Matrixového systému, do kontejneru přechod-rozptýlení-spotřeba-služby-ztráty. Stávají se tak dodavateli otrocké práce, energie, služeb, a když už nemůžou, jdou vyhozeni na skládku jako odpad.

Představitele Matrixu nejvíce zajímala:

  • Výchova dětí v cokoliv, jen ne v Člověka;

  • Nastartování vektorů degradace-degenerace-zrůdnosti, pro kontrolu počtu obyvatelstva;

  • Tvorba zisku z tohoto procesu

K dosažení daných cílů jsem navrhla, mnou vypracovaný, systém vzdělávání a výchovy.

Velmi dobře jsem věděla, když jsem Liška-Bystrouška, že dítě má v sobě vrozený Božský program samo-zdokonalování, poznání sebe samého i okolního světa, spojení s Přírodou a Rodem, Láskou, Přátelstvím apod… Tento program se aktivuje v průběhu lidského života. Věděla jsem, že při vládnutí „Noci Svaroga“, sen Rozumu rodí Monstra a lidé bloudí v temnu a polospánku. Takový čas byl mým pomocníkem. A co takhle postavit jim do cesty překážky, pasti, klamné údaje, křivé zrcadla a všechno nastavit tak, aby sami, dobrovolně šli ne tak kam chtějí, ale uvázli v bažině a když se z ní dostanou, aby se ocitli na kouzelném ostrově s řadou svodů vytvořených Matrixem. Vymyslela jsem novinku. Vytvořme zářivý, lákavý, super-kaleidoskop aktuálních dějů ze světa, vložíme do něj lež, křivdu a chaos, s cílem zatemnit lidské vědomí. Rozpracovala jsem několik způsobů, jak zničit duchovní zásady a naprosto uspat hlas lidského srdce a svědomí, aby lidé ztratili schopnost rozeznávat, co je dobré a co špatné. Ubezpečila jsem své zadavatele, že výsledek sice nebude okamžitý, ale o to bude účinnější. A začala jsem vytvářet povinný přinucovačně – biflovací systém vzdělávání. Jak můj geniální vynález funguje?

Všechno začíná narozením nebo raději ještě když je dítě v těle matky. Čím dříve začínáme s transmutací člověka v robota, tím bude výsledek jistější.

Veškeré změny a manipulace se provádí pod heslem reforem péče o mladé maminky, péče o dítě, o člověka, o rodinu. Tyto virové programy ze spouští v okamžiku nejdůležitější pro rozvoj, tedy těsně po narození a v raném dětství.

Začínáme pracovat s těhotnými ženami a kojenci:

  • Ať ženy pracují téměř celou dobu těhotenství a brzo po porodu jdou opět o práce;

  • Postaráme se o dítě a ještě v útrobách matky jej ozáříme ultrazvukem;

  • Pošleme matky rodit do matrixových továren – porodnic a ihned po narození děti očkujeme nám potřebnými vakcínami;

  • Spustíme program „studená matka“, aby co nejrychleji přestala kojit, dítěti podstrčíme gumové dudlíky, umělá krmiva a rychle přejdeme na matrixovou potravu pro dospělé;

  • Zahrneme dítě plastovými hračkami-chrastítky, plyšáky, zpopularizujeme panenku Barbie, techno-hry, chytré mobily a planžety;

  • Maximálně dítě znehybníme zavinutím do plenek. Jakmile dítě začne chodit, dáme jej do dětské ohrádky a do drahého kočárku,

  • Spustíme módní slogan “Dříve číst než chodit”. Tohle je nejkratší cesta k vytvoření robota s čistým intelektem, bez propojení s pocity, emocemi a činy;

  • Namísto něžných živých zvuků: zpěvu ptáků, šelestu deště, praskání ohně a zpěvu mámy, zahustíme svět dítěte hlučnými, umělými zvuky televize a přehrávačů a hlukem města;

  • Různými způsoby naprogramujeme rodiče na slovo „nesmíš“, aby to dítěti stále opakovali jako mantru;

  • Pro potřeby Matrixu okrademe rodiče o čas, který trávili se svými dětmi;

  • Pomocí informačních prostředků a dalších technologií vytváříme konflikty v rodinách, aby vnuci málo bývali u babiček a dědečků;

  • Co nejdříve děti pošleme do školek a dalších Liščích výukových zařízení (LVZ).

Tedy – vítáme Vás v mnohaletém Liščím Systému Vzdělávání (LSV), kde všechny procesy se tak, či tak, nachází uvnitř jediného programu.

V tomto systému může každý získat:

  • Bezplatné i placené vzdělání, může studovat různé školy podle vzoru: jesle-mateřská školka-základní škola-střední škola-vysoká škola-práce uvnitř Matrixu;

  • Sedět za školní lavicí v panelové betonové krabici;

  • Soutěžit v tom, kdo je krutější, utvrzujíc se o vlastním osamění;

  • Individuální rozvoj, ale současně musí mlčet o tom, že? tento rozvoj je jen částí jednotného procesu řízený někým shora.

  • Možnost myslet abstraktně a analyticky;

  • Svobodnou volbu jednoho ze dvou extrémů;

  • Vstřebávat různobarevný kaleidoskop chaotického světa.

Tak co? Jak se vám líbily moje vynálezy?!

Pokračování tohoto článku…

Share Button
Příspěvek byl publikován v rubrice Zajímavé články (menu) se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.