AntiCovidový souhrn zpráv za leden 2021 (1. část)

Prediktivní programování: seriál Hvězdná brána, pandemie, vakcína a sterilizace populace

Hvězdná brána – pandemie, vakcína a sterilizace populace (video)

Vládcové rádi ukazují přes šoubyznys své plány. Zde máme jakousi nenápadnou narážku v seriálu Hvězdná brána.

Zdroj Facebook: Hvězdná brána – pandemie, vakcína a sterilizace populace

Pro laiky ,,Jak funguje vakcína”

Zkusím vysvětlení pro laiky: koronavirus je (podobně jako jiné viry) nukleová kyselina obalená bílkovinami. Ta nukleová kyselina je jako počítačový program, který obsahuje instrukce, které nutí lidskou buňku podle nich vyrobit další viry.

Naše buňka je jako počítač, který vykonává posloupnost instrukcí, tedy program. Virus je podstrčená sada instrukcí k výrobě kopií viru. Chudák buňka pak místo užitečných funkcí (výroba užitečných bílkovin), případně svého vlastního dělení a tím množení (doplňování odumřelých buněk), vyrábí viry. A dělá to dokud ji to nezničí nebo ji nezničí naše bílé krvinky aby to už nedělala. No a naše bílé krvinky se učí dělat protilátky podle cizích bílkovin, protože zjistí, že jsou cizí. Ty bílkoviny na povrchu viru jsou tam k ošizení buňky, aby pustila celý virus dovnitř přes buněčnou stěnu. Ale protože se i přes to ošizení podobností musí lišit (aby pasovaly na virus), ta odlišnost je to, co nám umožní odlišení a umožní nám bojovat proti cizím vetřelcům.

Pfizer a Moderna vysekli z toho koranaviru malý kousek “software” = instrukcí, které vyrábějí tu bílkovinu těch hrotů na povrchu viru. Zjistili totiž, že buňka ten malý kousek mRNA dovnitř pustí i bez toho ošizení bílkovinou. Na celý virus musí být mechanismus otevření buňky, malý mRNA tam projde sám.

Astra Zeneca a Sputnik je tedy starší způsob (i když novější, než oslabený virus), kdy výrobce použije virus, který se umí dostat do buňky a nacpe do něj ten kousek mRNA, stejný jako Pfizer a Moderna.

Autor: Petr Flener

Zdroj: https://ceskoaktualne.cz/2021/01/blog/pro-laiky-jak-funguje-vakcina

Víme, co vám dají do ruky k podepsání, až se půjdete v ČR za pár dní nebo týdnů očkovat experimentální vakcínou COMIRNATY 500 od společnosti Pfizer!

Nemocnice v ČR začaly svým lékařům rozesílat tiskopisy pro klienty, kteří se přijdou očkovat proti Covid-19 a z informací v tiskopisu vyplývá, že očkovaný se de facto stává účastníkem testovací fáze, protože vedlejší účinky vakcíny se podle papíru nadále zkoumají v rámci klinických studií! Dva měsíce po vakcinaci by ženy neměly plánovat otěhotnění! Následky výkonu očkování nejsou známy, jak dlouho potrvá účinnosti vakcíny v těle rovněž není známo! Papír musíte podepsat, jinak vás nenaočkují!

Dokument je právní doklad na ochranu a obranu nemocnice před možnými civilními žalobami poté, co u některých pacientů propuknou předpokládané, aneb dokonce dosud neznámé reakce a nemoci na aplikaci vakcíny COMIRNATY 500 od společnosti Pfizer.

Miliony Čechů se po podpisu papíru stanou de facto účastníky celoplošné klinické studie a berou na sebe podpisem veškerá rizika, právník je doslova v šoku, co se v dokumentu nachází.

Zájemce o očkování podepisuje, že se účastní výkonu s “předpokládaným” úspěchem.

Nechají vás podepsat odstavec, ve kterém se dozvídáte, že vedlejší účinky jsou dosud předmětem klinického zkoumání… jinými slovy, až vás vakcína poškodí, nestěžujte si, podepsali jste papír! A tyto studie budou podle informací Evropské komise dokončeny ze strany Pfizeru až koncem roku 2023.

Pojišťovny v USA odmítají hradit nemoci a léčbu lidem, kteří se v minulosti účastnili klinických studií a nechávali si píchat vakcíny bez ukončených klinických zkoušek, za pár let mohou i české pojišťovny spatřovat tyto vakcinace jako plošné klinické zkoušky a budou odmítat hradit léčbu.

Náš právník důrazně doporučuje mladým ženám, aby se nenechaly očkovat žádnou experimentální vakcínou, a aby nepodepisovaly nemocnici ani laboratoři žádný takový papír. Toto už není legrace, vláda ČR to ví moc dobře, čeho se dopouští na svých občanech, že z nich dělá pokusné králíky a ještě je nechává podepisovat waivery, kterými se očkovaný člověk zbavuje práva na žalobu a odškodnění. YouTube maže svědecká videa obětí vakcíny z USA jako vzteklý, ale ochrnutí obličejů (viz. video zde) může být nakonec jenom drobná záležitost ve srovnání s vedlejšími účinky, které mohou mít nevratný charakter. Bez ohledu na to, jestli vakcína je nebo není bezpečná, nemá dokončené klinické studie, a tím je řečeno vše! Jedná se tedy i podle právníka o experimentální vakcínu uvolněnou k celoplošné klinické studii, za kterou nemocnice, jak papír odhaluje, naprosto neručí a nechtějí nést za důsledky vakcíny zodpovědnost.

Celý článek: https://aeronet.cz/news/vime-co-vam-daji-do-ruky-k-podepsani-az-se-pujdete-v-cr-za-par-dni-nebo-tydnu-ockovat-experimentalni-vakcinou-comirnaty-500-od-spolecnosti-pfizer-nemocnice-v-cr-zacaly-svym-lekarum-rozesilat-papiry

Planetární lockdown – rozhovor s Catherine Austine Fittsovou o současné situaci

4 ledna, 2021 | Otevři svou mysl

V tomto rozhovoru s Catherine Austine FIttsovou se dozvíme, o čem skutečně je současná situace kolem covidu-19, k čemu spěje, kdo za ní stojí, a co musíme udělat.

Celý článek: www.slovanskakosile.cz/2021/01/09/planetarni-lockdown-rozhovor-s-catherine-austine-fittsovou-o-soucasne-situaci

Špičkový epidemiolog tvrdí, že chřipka byla z velké části přejmenována na COVID-19

8.1.2021 | Svobodnenoviny.eu

Špičkový epidemiolog Knut Wittkowski říká, že masivní pokles případů chřipky lze přičíst skutečnosti, že mnohé z nich jsou falešně počítány jako případy COVID-19. Wittkowski, bývalý vedoucí oddělení biostatistiky, epidemiologie a výzkumného designu na Rockefellerově univerzitě, upozornil, že „chřipka se z velké části přejmenovala na COVID-19“.

Podle údajů CDC činil kumulativní počet pozitivních testů na chřipku od konce září do 19. prosince pouhých 0,2%, zatímco o rok dříve to bylo 8,7%. Podle Wittkowského je to proto, že mnohé chřipkové infekce jsou nesprávně označovány jako případy nakažení koronavirem.

„Do kategorie osob, které mají příznaky COVID-19 (které lze zaměnit za příznaky chřipky), může patřit poměrně velký počet případů chřipky, ale nejsou testovány na SARS RNA,“ řekl Wittkowski serveru Just News. Tito pacienti mohou „také mít v nose část SARS RNA, když jsou infikováni chřipkou, v takovém případě by byla chřipka „potvrzena“ jako COVID-19,“ dodal.

Wittkowski zpochybňuje názor, že roušky a sociální distancování mají za následek pokles případů chřipky, a tvrdí, že viry chřipky a COVID-19 jsou „podobnější, než si lidé chtějí přiznat“. „Lidé vědí, že všichni nosí roušky a distancují se, a tak lidé chtějí přijít s věcmi, které jsou na tom dobré,“ řekl.

V místech, jako je Kalifornie a Pensylvánie, kde je nošení roušek nejběžnější, případy na COVID-19 raketově stoupají. Jak poznamená Just News: „Data naznačují, že více než devět z deseti Američanů ve většině států pravidelně nosí na veřejnosti roušky; od počátku podzimu se tato čísla pohybují nad 80%. Přesto se průměrné pozitivní testy na COVID-19 od jarního maxima znásobily téměř sedmkrát.“

Zdroj: http://svobodnenoviny.eu/spickovy-epidemiolog-tvrdi-ze-chripka-byla-z-velke-casti-prejmenovana-na-covid-19

V Prahe sa koná ďalší protest proti opatreniam vlády, prišlo zhruba 2000 ľudí

10.1.2021 | www.hlavnespravy.sk

Približne 2000 ľudí sa zúčastňuje na nedeľňajšej demonštrácii českej iniciatívy Chcípl PES, ktorá sa zasadzuje za zachovanie prevádzky reštaurácií a bojuje proti vládnym opatreniam. Informoval o tom s odvolaním sa na údaje polície portál Novinky.cz s tým, že účastníci volajú po otvorení Česka.

Protestná akcia sa začala v nedeľu popoludní o 14.00 h na pražskom Staromestskom námestí a podľa polície bol prekročený maximálny povolený počet účastníkov. Ako napísala polícia ČR na Twitteri, zhromaždenie je zatiaľ pokojné a prebiehajú prejavy rečníkov. Ako dodali, riešili už niekoľko podozrení pre nedodržiavanie vládnych nariadení.

Dav protestujúcich skandoval napríklad heslo „My chceme žiť!“ a mával českými vlajkami a transparentmi s nápismi „Stop covid tyranii. Zastavme totalitu v mene covidu!“, „Nie sme ovce“, „V pondelok do školy!“ či „Stop koronateroru“. Organizátorov protest podporil i exprezident Václav Klaus. „Už toho bolo dosť. Už bolo dosť všetkých príkazov a zákazov, ktoré zásadnými spôsobmi poškodzujú naše životy,“ vyhlásil Klaus. Na úvod demonštrácie vystúpil na pódiu spevák Daniel Landa, ktorý ľudí vyzval na nenásilný protest. „My sme sila, my ale nie sme násilie. Sme mierové zhromaždenie. Je to veľmi dôležité,“ uviedol.

Celý článek: www.hlavnespravy.sk/v-prahe-sa-kona-dalsi-protest-proti-opatreniam-vlady-prislo-zhruba-2000-ludi/2401554

Obrovská ignorace lockdownu se šíří nejen Itálií. Došla jim trpělivost, otevřeli zhruba 50 tisíc restaurací

16.1.2021 | ac24.cz

Hnutí, které se šíří prostřednictvím sociálních médií pod hashtagem #IoOpro („otevírám“), je největším celonárodním aktem občanské neposlušnosti od začátku blokování.

Celý článek a videa z otevřených restaurací: https://ac24.cz/en/-/obrovska-ignorace-lockdownu-se-siri-nejen-italii-dosla-jim-trpelivost-otevreli-zhruba-50-tisic-restauraci

Zprávy od meldy 17.Q1.2Q21

17.1.2021| tadesco.org

… V projektu Monarch MK Ultra na ovládání mysli musel Michael Jackson nosit masku, aby umlčel svůj hlas, aby nemohl žádat o pomoc.

Vzpomínáte, jak si vyvinul ten šeptavý hlas, když nezpíval? Masky ovládají mysl zvenku dovnitř, jako to dělá předefinování slov. Ovládáním toho, co můžeme a co nemůžeme říci ze strachu, že nás například označí za rasistu nebo že budeme zbiti, se ve finále ovládají naše myšlenky, která řídí naše slova a nakonec činy (nebo jejich nedostatek).

Stejně tak maska tlumí naši řeč, takže nás není slyšet, což ovládá hlas… slova… mysl. Toto je ovládání mysli.

Lidé, kteří by se nikdy nerozhodli vyhovět požadavkům, jsou však nuceni nosit masku, aby si udrželi práci a nakonec i nakrmili svoji rodinu, a tak zrazují sami sebe. Často pociťují hanbu a jsou podrobeni. Lidé spolu přestali mluvit, zatímco příběh ovládají média.

Celý článek: https://tadesco.org/zpravy-od-meldy-17-q1-2q21

Je rozhodnuté: Ľudia nad 15 rokov bez modrého certifikátu ani do prírody. Lockdown sa spojí s jednorazovým celoslovenským „nepovinným“ testovaním. Proti bola len Remišová

Bratislava 17. januára 2021 | www.hlavnespravy.sk

Zákaz vychádzania sa predlžuje do 7. februára a bude spojený s jednorazovým celoslovenským testovaním. To bude prebiehať od zajtra, 18. januára, do 26. januára. Po tomto termíne budú môcť ľudia ísť do práce len s certifikátom o testovaní

Po mimoriadnom nedeľňajšom rokovaní vlády to uviedol predseda vlády SR Igor Matovič (OĽANO) so svojím kolegom, ministrom zdravotníctva Marekom Krajčím. Zároveň oznámili, že tento „skríning“ by mal byť základom pre ďalšie cielené testovanie v jednotlivých okresoch.

Testovanie nebude povinné, Krajčí však povedal, že vláda chce poprosiť obyvateľov SR o pretestovanie. „Môžu využiť rôzne možnosti, kde sa otestovať buď antigénovými, alebo PCR testami. Prosíme o pomoc samosprávy, ktorým finančne i materiálne pomôžeme, dodáme testy, aby zabezpečili možnosť svojim obyvateľom sa dať otestovať,“ dodal Krajčí. Uistil, že testov je dostatok.

Celý článek: www.hlavnespravy.sk/je-rozhodnute-ludia-nad-15-rokov-bez-certifikatu-o-testovani-ani-do-prirody-lockdown-sa-spoji-s-jednorazovym-celoslovenskym-testovanim/2408860

Ignorace lockdownu v Polsku: majitelé stovek restaurací, hotelů a lyžařských svahů otevírají

18.1.2021 | ac24.cz

Stovky poľských podnikov zameraných na cestovný ruch odmietajú pravidlá covid lockdownu a napriek zákazu sa chystajú otvoriť svoje prevádzky. K tomuto kroku pristúpili, pretože podľa svojich slov už „neprežijú ďalší mesiac“. Lyžiarske svahy, reštaurácie a hotely na poľskom, od turistov závislom juhu oznámili, že budú vzdorovať covid obmedzeniam a v pondelok otvoria.

Vlastníci malých firiem na celom svete krachujú a oni sa na to už nebudú nečinne prizerať. Približne 200 podnikateľov sa zapojilo do hnutia s názvom „Highlanders Veto“, ktorého vodca Sebastian Piton oznámil iniciatívu „neposlušnosti“ v tradičnom goralskom odeve.

Celý článek: https://ac24.cz/en/-/ignorace-lockdownu-v-polsku-majitele-stovek-restauraci-hotelu-a-lyzarskych-svahu-oteviraji

Amerika pod novým prezidentem se stane největší pokusnou laboratoří na světě

19.1.2021 | aeronet.cz

Bidenova Amerika tento proces povýší na vyšší level, Joe Biden už se nechal slyšet, že očkování by mělo být povinné pro federální pracovníky, dále pro všechny pracovníky ve zdravotnictví, ve veřejných službách, kde se zaměstnanci setkávají se zákazníky, vojáci, policisté a hlavně všechny nezletilé děti. Tento rok v létě se už prý bude moci cestovat do zahraničí jen s covidovými pasy, kde bude uvedeno očkování, anebo čerstvé testování. Ovšem Bidenova Amerika tento level posune, protože bude vyvinuta snaha o přijetí zákonů na povinné, tedy mandatorní trasování. Člověk by měl zakázáno pohybovat se mimo své bydliště bez zapnutého chytrého mobilního telefonu s nainstalovanou a spuštěnou trasovací aplikací.

Ta by měla varovat člověka, v závislosti na jeho statusu, kam smí vstoupit, a kam nesmí. Telefon by to zjišťoval podle GPS pozice. Pokud by vás na ulici zadržela hlídka bez mobilního telefonu, čelili byste obvinění ze šíření nakažlivé nemoci a mohli by vás obvinit až dokonce z terorismu. Opuštění domova bez mobilu by tak bylo vysoce nebezpečné. A od toho by byl jen krůček k očipování lidí, a víte, čím by se to zdůvodnilo? No přece tím, že lidé si pořád zapomínají trasovací mobil doma, ale když budou mít čip pod kůží, už se nebudou moci hlídce na ulici vymlouvat na to, že si mobil doma zapomněli. Donald Trump měl použít sílu na záchranu americké republiky. Jeho pád a nástup Bidena k moci totiž přinese hrůzu i do Evropy, a to velice rychle. Diktátor Biden zahájí vládu 20. ledna 2021 za pomoci armády, Národní gardy, Kongresu a Nejvyššího soudu, který mu dopomohl k cestě do Bílého domu, když soudci pošlapali právo amerického lidu na spravedlnost.

Celý článek: https://aeronet.cz/news/video-prvni-dama-usa-melania-trump-se-rozloucila-s-americany-v-projevu-z-bileho-domu-navzdy-zustanou-v-jejim-srdci-ve-washingtonu-d-c-mezitim-vyrusta-desivy-obraz-nwo-prazdne-ulice-zatarasy

Budú nám chcieť raz implementovať vojenský biosenzor s čipom v hydrogéli?

Pro každého, kdo si myslí, že je to konspirační teorie, máme špatné zprávy, je to fakt. Společnost Silicon Valley, která dříve získala finanční prostředky od Nadace Billa a Melindy Gatesových, stejně jako velmi tajná Agentura pro pokročilé výzkumné projekty Ministerstva obrany USA, čeká na schválení injekce pevného podkožního senzoru biočipu, vyrobeného z pokročilého hydrogelu. Očekává se, že materiál bude k dispozici někdy na jaře roku 2021.

Celý článek: www.slovanskakosile.cz/2021/01/20/budu-nam-chciet-raz-implementovat-vojensky-biosenzor-s-cipom-v-hydrogeli

Stránku aktualizujeme  ~~~ Nouzový stav a co platí   ~~~     Základní popis a cíl koronavirové pandemie

Příspěvek byl publikován v rubrice Aktuality odjinud se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.